16 Mart 2012 Cuma

Güncel Wolfteam Lag Hack İndir

Wolfteam
Güncellendi Hata alan alta Alan Arkadaşlar için 2 Şubat : 4.51

Evet Arkadaşlar Dün Biraz Kafa Yordum Ve bizimde özel bi siyanürümüz olsun dedim .
kısayol tuşlu sistemle çalışır
3 Seçenek Vardır Siz Kendinize Uygun Olanı Şeçiniz

gayet seridir,
2 farklı sürüm mevcut hangisi kullanırsanız tavsiyem yeni olan sürümdür
tamamen kodlama bana aittir.

Kurulum Tek exe'dir

Resmi Orjinal Boyutunda Görüntüleyebilmek İçin Buraya Tıklayınız.


ÖNEMLİ UYARI:
Kurulum bittikten sonra bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekmektedir.
Aksi taktirde Couldn't initialize driver, please reboot hatası alırsınız.

Sorunlar ve Çözümleri

Soru: Rakipler hemen donmuyor, kasıyor?
Cevap: Bu sürümde XP kullananların büyük sorunu bu. Arkaplanda işlem yapıldığı için en fazla 3 saniye gecikme ile donacaklardır. Bir kaç kez çalıştırdıktan sonra daha hızlı donacaklarına emin olabilirsiniz, minimum 1 saniye.
Wolfteam
Soru: Oyun ile bağlantım kesiliyor?
Cevap: Aktif yaptıktan sonra 5 saniye içerisinde pasif yapmanız gerekmektedir.

Soru: Oyuna giremiyorum?
Cevap: Pasif durumda iken oyuna girebilirsiniz, Aktif durumda bağlanamazsınız.

Soru: Couldn't initialize driver, please reboot hatası alıyorum.
Cevap: Bilgisayarınızı yeniden başlatmalısınız.

Soru : Kısayol Tuşları Çalışmıyor
Cevap : F Lock Tusunu Actıgınızdan Emin Olun

Test Edilen Sistemler ; Xp , Win 7 32 ,64 bit , Mac Os
Her Sistemde Çalışır.

Oyundan Atmaması İçin Tavsiye Edilen Lag Olma Süresi : 5-6 Sn'dir.


İndirme Linki ; Free File Hosting & Video Downloads, Free File Sharing, Online Friends Network - Ziddu
 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ban yiyor

Yorum Gönder

 

Bloğumuzda Wolfteam Bilgilendirme Paylaşımlarının Haricinde Paylaşımlar Bulunmamaktadır Hak Sahiplerinin İstği Üzerine Yayınalar Sitemizden KaldırırılırWolfteam

X