11 Şubat 2012 Cumartesi

WTS/WIS Wolfteam Trainer Wallhack ve Mod Hilesi

Wolfteam
Yeni – WTS/WIS Wolfteam Trainer Wallhack ve Mod Hilesi v2.0
HİLENİN ÇALIŞIP ÇALIŞMADIĞI HAKINDA Bİ BİLGİM YOK 
Hileyi Megadosyadan Aldım Sizinle Paylaşıyorum :)
Merhaba arkadaslar daha önceki vermiş oldugumuz konunun ayrıntılı bir şekilde
anlatımını yapacam daha önceki vermiş odugumuz konudaki linkte wolfteam hile
injektörü calısmıyordu burda ise kendim yeni bir injketör ile deneyerek sizlere sundum
Yalnızca benim bilgisayarım windows 7 de oldugu icin windows7 de tek denenmiştir
Windows Xp dede deneyebilirsiniz eger hata alırsanız injektörden hata olabilir
Bu yüzden injketör calısmasa baska injektörde Kullanabilirsiniz.
Wolfteam Trainer Wallhack ve Mod Hilesi v2.0 Kullanımı:
İlk olarak verilen hileyi indiriniz daha sonra rardan masaüstüne cıkarınız
masaüstüne gelen klasörlerden wolfteam Trainer Hile adında bir klasör olacaktır
bu klasörün icinde bulunan slait wolfteam injketör botunu calıstırınız
Yukardaki vermiş oldugum ekran karsınıza gelecektir burdan browse kısmına tıklayınız
sizden Dll secmenizi isteyecektir sizde wolfteam Trainer Hile  klasörün  icinde bulunan
wolfteam Trainer Bot v2.0.dll adındaki dosyayı seciniz  ve daha sonra windows-injekt
kısmına tıklayınız ve enjekte olana kadar bekleyiniz daha sonra karsınıza su sekilde
bir uyarı gelir
Gelen Uyarıya Tamam deyiniz  sonra
Yukardaki ekran gelecektir wollf Trainere de tamam deyiniz
ve bu işlemleri tamamladıktan sonra karsınıza en son hile ekranı gelecektir
Karsınıza bu hile ekran botu geldikten sonra bir yandanda wolfteam girişinizi
tamamlandıktan sonra oyunda kullanacagınız kısaYol tusları ekranda belirlenmiş olur
WTS/WIS Wolfteam Trainer Wallhack genel sorunlar:
Bazı kullacılarda injketör hata verebilir bu yüzden injketör calısmadısa
baska bir injketörde kullanabilirsiniz
Bu konu bir önceki konumuzun ayrıntılı alatılmasıdır
Bir önceki konunnun linki:
Megadosya Uyarı:
Arkadaslar bu hilenin yapımcısı ben deilim bu yüzden hileyi indirdikten
sonra Virüs taraması yaptıktan sonra Kullanınız. Ben sadece kullanımını anlattım
DOWNLOAD
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bloğumuzda Wolfteam Bilgilendirme Paylaşımlarının Haricinde Paylaşımlar Bulunmamaktadır Hak Sahiplerinin İstği Üzerine Yayınalar Sitemizden KaldırırılırWolfteam

X